dinsdag 17 februari 2015

MTX 2

wanneer ik de titel typ, heb ik het gevoel dat het meer over een mountainbike gaat en dat voelt eigenlijk wel zo fijn !

Héérlijk geslapen en lang... lang leve je eigen bedje en niet wakker gemaakt worden voor allerhande controles ... Mijn lief nog wakker gemaakt, mag echt niet in mijn eentje de trap lopen als ik naar de wc moet. Knap hoor voor zo'n eigengereid en zelfstandig tiep :-P

relaxte dag en in de middag de 2de injectie, ik heb al een stuk minder weerstand omdat ik weet dat het de foute cellen opruimt en me beter maakt, wel wéér een buisje voor de hb :-(
Dat lukte dus niet, mijn bloed is gewoon op? uiteindelijk 2 halve buisjes eruit weten te persen en bij de injectie de tip om meteen te bewegen zodat de vloeistof zich meteen verspreid en nu stelde het helemaal niet zoveel voor... Moet er nog heel wat dus wel zo fijn !

Ook nog als tip om floradix te nemen, grootmoeders middeltje en heel ijzerrijk, het zonnetje scheen zo heerlijk en na een tussenstop beneden in het ziekenhuis om even op adem te komen op ons dooie gemak even een ommetje gemaakt via de tuinen om het maar meteen te halen. Na 2 dagen ziekenhuis is er niks fijners dan het zonnetje in je gezicht en even lekker buiten zijn.
Het ziekenhuis valt weg en je vergeet al het gedoe wat er speelt en ziek zijn. Na een tussenstop bij een ander tentje en de trappen in mijn portiek te hebben bestegen ( alsof ik weer in de Himalaya loop ) was alles even van me afgevallen en heb ik vertrouwen in wat komen gaat...

Op naar betere tijden en goed nieuws ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten