vrijdag 13 februari 2015

Mijn vriendjes & vriendinnetjes zijn de liefsten.....

En dan heb ik het nog niet over alle lieve berichtjes via app, mail, sms, FB berichtjes... Uit de meest onverwachte hoeken zijn er mensen die me steunen... hart onder de riem steken en in ieder geval veel kracht geven... Het is ook fijn dat er veel zijn die me willen helpen, bijna onbekenden die voor me willen koken, boodschappen willen doen of wat ik verder nodig heb....met me meegaan omdat ik zo vaak in het ziekenhuis moet zijn en vooral al dat geprik geen bezigheid is waar ik van houd en afleiding dan heel welkom is, vooral met een gezellig 'bakkie' buiten het ziekenhuis na afloop..... om gewoon een gezellig middagje te hebben... daar kan je zo van opknappen....even wat anders.. en vooral...verplichteven het huis uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten