woensdag 22 april 2015

Een weekje 'niet ziek'

Buiten alle ongemakken die ik niet mis, geen bijwerkingen deze week en ook niemand die me eraan herinnert, hoe heerlijk!

......voor jou, zo fijn dat je met me meelees/ft ♥
Heerlijk weertje helpt voor het zonnige gevoel...
Er even bij stil te staan en te bedenken dat er een moment komt dat ik me 'gewoon' altijd weer zó voel, 'gewoon gezond' zal het niet meer zo snel voor lief nemen, gewoon leven zonder al te veel gepieker, genieten, alles weer kunnen en mogen en vooral zonder daar ergens in de verte weer die hele medische molen met de gevolgen in het verschiet te hebben.

Maar voorlopig heb ik deze week, wandel elke dag, weet van een vriend van mijn lief dat chemo's doorstaan beter lukt met conditie, dus lekker buiten aan de wandel, buiten de conditie is het ook fijn voor het koppie, voel me een stuk rustiger dan afgelopen week en accepteer beetje bij beetje de dingen zoals ze zijn, afijn je hebt geen keus, maar de verslagenheid en boosheid een plekje geven en vooral bewust zijn van de dingen die nu fijn om te doen zijn, lekker in het zonnetje op mijn balkon, terrasje met mijn lief, buren die me een bordje eten komen brengen...

de voorpret nu ik me voorgenomen heb mijn spaarpot om te kiepen en na de laatste kuur een weekje bij te gaan komen op een fijne plek, liefst met yoga/ meditatie... een weekje bijkomen voor mezelf, bijkomen van alle perikelen en mijn lijf tot rust laten komen met rust, lekker buiten op een mooie plek, gezond eten, energie terug opbouwen...weet nog niet wat precies, maar er zijn mogelijkheden genoeg.... het ene mooie plekje na het andere verschijnt op mijn beeldscherm, vast op mijn netvlies om mee te nemen als ik volgende week weer iedere dag in het ziekenhuis zit..

Maar nu..nu heb ik nog 6 hele dagen, waar ik nog even heel erg van ga genieten! Oh ja en morgen Bertje Vis, zo super dat ik daar al kaartjes voor had gekocht... als iemand me een avondje nergens anders aan laat denken >> nieuwe show....'Zelden zoiets gezien' Hij die zichzelf spaart krijgt geen rente....

..nu nog even een klassieker...
~ lekker kamperen ;-) helaas zit Oerol er waarschijnlijk ook niet in dit jaar.... @albijnajuni ~









Geen opmerkingen:

Een reactie posten