zondag 22 maart 2015

Kuur 3 en zó klaar .....

~JammerJoh~ je mag voorlopig nog even........ ~MopperModus~
Laatste injectie net gehaald en eigenlijk al na mijn 3de van de 3de kuur weer last van steken en pijn bij het adem halen.. Het lijkt wel of het per kuur meer impact heeft en steeds wat eerder.....het kostte ontzettend veel energie om in het ziekenhuis te komen en zat daarna met bonkend hoofd bij te komen... ( dat leek juist de andere kant op te gaan ) dan loop je met pijn naar t ziekenhuis om n injectie te halen waarvan je weet dat die t erger gaat maken ...hmzzz... dat gedoe met die steken begon bij kuur 2 pas ná de laatste injectie ..en nee ik vertrouw het niet. Heb het al bij dokter aangegeven en vandaag weer in de rapportage laten zetten, over een week checken ze mijn nieren... want tja.. als het inde loop van de chemovrije week wegtrekt, is het niet wetenschappelijk onderbouwd maar zie ik toch stiekem iets van een causaal verband verschijnen... En dzjieeee wat ben ik klaar met steeds naar dat ziekenhuis, me weer aanmelden.. wachten ... injectie en weg...

Eigenlijk ben ik gewoon klaar met ziek zijn :-P maar ja... soms heb je niet zoveel te willen.. Kom ik een lief buurvrouwtje tegen op de terugweg, krijg ik spontaan een huilbui... zo vervelend.. en
waarom.. en waar komt dat eigenlijk vandaan? Ik wilde dat verwerken bewaren voor als ik weer beter ben...Het is ook zo apart want er is in principe niet zoveel te zien, krijg eerder te horen dat ik er wel goed uitzie (knalrode lippenstift doet wonderen, red.) donderdag een rondje met mijn auto gemaakt om te kijken of die het nog deed & vrijdag zelfs een uurtje bij het afscheidsetentje geweest met mijn collega's, wat fijn om daar even bij te kunnen zijn en iedereen te zien...
Dat ik daar nu al 2 dagen helemaal van naar de kl*** ben ziet niemand, ik hoef ook niemand wat te verklaren, maar dit is ook een reden waarom ik geen bezoek wil... en wat heb ik te vertellen? alleen ziekenhuisbezoekjes, uitslagen en ander ziektegedoe... daar zit toch eigenlijk niemand op te wachten... ?? Dat een ieders leven doorgaat zie ik toch wel, dat hoef ik op het moment niet in geuren en kleuren te horen. Zo niks voor mij om zo te denken en voel me er tamelijk schuldig en egocentrisch door, maar de energie om te doen alsof ontbreekt, mijn nepsmile, die toch al niet zoveel voorstelt heeft een time-out genomen en besef dat dat ten koste van mezelf zou gaan, dus dat doe ik sowieso maar niet meer...

Ga zo mijn aftelappje van kuur 3 van mijn telefoon halen ~wegstreep~ en dan hopen dat de chemovrije week wat energie geeft en er van het zonnetje genoten kan worden ... ~/MopperModus~

PSsie I en als het ff kan een werelduitslag over een week ter motivatie ....
PSsie II en als ik dan toch aan het vragen ben, zo'n goede uitslag dat de extra 5de kuur niet nodig is ~dankuwel~

1 opmerking:

  1. Niks mis met een huilbui op straat hoor lieffie, tranen komen wanneer ze komen, punt.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen