donderdag 4 juni 2015

Morgen de uitslag.... gister de omslag

In de herhaling, dit keer met een 'positieve' omslag voor mij
Dagen van regen, wind en donkere luchten zijn niet de weersomstandigheden waar je van gaat huppelen... het zijn wel de dagen die maken dat je naar binnen keert en met jezelf  'aan de slag gaat' ... Je hebt niet zoveel keuze
want hoe het ook zij
Er lopen op het moment veel vrouwen met dikke buiken (waar ik dan bij denk dat ik juist nu ook zo had rondgelopen)... er worden om me heen veel kinderen geboren en er 'nemen veel mensen een kind'
Daar kan ik verdrietig van worden, gefrustreerd en vooral boos op mijn lijf, maar wat schiet ik er zelf mee op? Help ik mezelf ermee?? en op een moment 'besloot ik' dat het afgelopen half jaar wel even genoeg is geweest en ik mezelf niet nog wat extra's aan ga doen door te blijven malen over iets dat gebeurd is en dat niet veranderd kan worden. Kan er wel uren over schrijven, maar dat is té persoonlijk en gaat voor sommige mensen wellicht wat ver... maar dat ik veranderd ben is zeker en hoe bizar ook, ik voel een kracht & licht van binnen, waarvan ik nooit had gedacht dat dat in me zat.... ~Danoontje Powerrrrrrrr ~( dat gevoel ;-)

~just a reminder~
Ergens heb ik altijd geweten en weet ik ondertussen uit ervaring dat ik goed voel wat  jongeren/ kinderen nodig hebben... Er zal nooit een klein kindje dat gevallen is als eerste naar mij toe rennen om getroost te worden, daarentegen zal ik des temeer andere jonge mensen op weg helpen die vaak al heel wat tegenslagen te verwerken hebben gekregen of zich bij ingewikkelde omstandigheden staande moeten zien te houden... en kan ik wellicht in de toekomst een lichtpuntje zijn voor andere ernstig zieken, ik weet nu hoe het voelt en wie weet kan ik anderen helpen door mijn eigen proces... hoe mooi zou dat zijn?
Ik zal echt nog wel verdriet hebben om een verlies dat er niet was & alles waar ik doorheen moest, maar ik merk ... denk of hoop misschien... dat het ergste voorbij is... heb een knop omgezet gisteren.... ( ga ook niet bedenken of het 'te vroeg' is of dat soort dingen, merk dat ik mezelf er een groot plezier mee doe) het zonnetje schijnt plotseling ook weer, dat kan toch geen toeval zijn?

Straks bloed prikken en morgen weer eens uitslagen dag, maar voorlopig zon, minder pijn, kan me weer een beetje uit de voeten maken dus ook maar een eindje om... fijne dag iedereen !!

en oh ja...
zoals jullie kunnen zien is mijn schilderij niet meer zichtbaar door al die fantastische kaartjes die ik maar van jullie blijf krijgen en die me er zo doorheen slepen, zoveel persoonlijke berichtjes, heb er geen woorden voor... DANKJULLIEWEL! ♥ (jaja, ze komt langzaam uit 'haar bubbel') of zoals waarde studiegenoot H mailde ... binnenkort lekker even in 'de Kroeg' (bomen over andere zaken ~Yes!)

What is real? 
' That is real which never changes, the rest is illusion' 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten