zaterdag 6 juni 2015

~Het grote raadsel~

Een verbaasde arts wanneer ik binnenloop 'Je loopt al goed zeg!' Dat was nog eens een binnenkomer.. kom maar op met die uitslag, niks stond positief nieuws in de weg, toch?

LONG DAY! LONG DAY!
Animal take day off :-P
Het vraagteken bleef bij haar aanwezig want mijn waarden waren NIET gedaald, nog geen puntje... Ze had overlegd en er is GEEN reden te bedenken... In het weggehaalde weefsel zijn verschillende trofoblasten gevonden, dus mijn waarden zouden op zijn minst gedaald moeten zijn.

EN NU? ( was natuurlijk mijn brandende vraag)

Iedere week weer prikken en uitslagen, gelukkig was mijn lief zo alert om te vragen of dat echt een meerwaarde had.. iedere week...
Hij weet dat er bij mij een trigger afgaat zodra ik het ziekenhuis binnenstap, tel daar afgelopen donderdag bij op waar ze weer 3x moesten prikken voor ze de benodigde buisjes bloed hadden, het wachten op uitslagen (en keer op keer 'n teleurstellende), dan begrijp je dat het niet het beste is voor mijn 'peace of mind'

Ze vindt het prima..(tenzij er wat anders besloten wordt of mijn waarden wat geks gaan laten zien)
Volgende week hoor ik de Nijmeegse waarde, wellicht laat die wat anders zien ... wel mega-teleurgesteld maar blijf hopen dat dit een 'hick-up' is .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten