donderdag 16 juli 2015

.... goed nieuws part II .....

==== Jabbadabbadoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! ====

Kan het er lang en breed over hebben
maar mijn waarden zijn alweer gedaald en wel meer dan gehalveerd van 547 naar 243
* Wiehoeeeeee *

Voel me enorm zwak.. maar gelukkig was zelfs mijn hb wat gestegen ( 4,9 naar 5,3)
en ja ... ligt nu ook aan ijzer... dus Popeye.. `You better watch that spinach`...

Ondertussen ~dat viel niet mee, maar daardoor
heb ik wel meer respect voor haar~ gaf ze ook toe dat het goed was dat ik zo'n eigenwijze patiënt ben geweest ~Katjinggggg!!!~ ( ook daar stuiterde ik behoorlijk van in het rond... >>erkenning!!)
Heb het er ook over gehad wat een melding als ~je moet chemo en eigenlijk wel morgen~ met je doet... dat dat mentaal wel impact heeft ( en daardoor ook fysiek)
Dat je soms even tot bezinning moet komen, buiten het feit dat je lichaam nog van een operatie moet herstellen... Hoe fijn het is om weer regie te hebben over jezelf...
Heb het gevoel dat ze ze echt luisterde
en ik heb de hoop uitgesproken dat dit door zal werken naar andere patiënten....
Regie hebben... achter je keuzes staan... je voelt jezelf  tijdens/na ziekte zoveel beter als je voor jezelf  kiest...en je jezelf vooral ook weer lief vindt ( en je weer vriendjes met je lijf bent)
Dat er in het weefsel van de operatie niks is gevonden zal ik maar snel vergeten.. want als ik daar over nadenk.... ~een hele goede les... en hopelijk niet alleen voor mij~


Geen opmerkingen:

Een reactie posten