dinsdag 12 mei 2015

Dag 2 van de 'opname'

Tiepsel ondertussen alweer vanuit het ziekenhuis, ik ben gesignaleerd en ze laten me gelukkig even met rust. Oh nee toch niet 'u heeft geen medicijnen?' ... 'mag ik vragen wat u heeft?' ... Nee eigenlijk niet want dan word ik erg verdrietig,vraag maar aan de verpleging. Daarna komen ze me weer onderzoeken (bloeddruk enzo) 'heeft u verder nog wat nodig?' 'zullen we u verder met rust laten?' Ja graag ~opgelucht adem haalt~

Wakker gelegen vannacht ~piekerdepieker~ Ik moet denken aan de overbuurvrouw die zo naar haar kinderen krijst in de tuin omdat ze de hele tijd wil bellen, ziet ze nou echt niet dat ze alleen even wat aandacht en een knuffel willen van hun moeder? Dat ik straks weer kinderen/jongeren & hun ouders ga helpen, wijzer maken, oplappen, in hun kracht zetten, op weg helpen..... bij wie ik ook wel eens bedacht voor dit allemaal zou gebeuren dat ze nooit kinderen hadden moeten 'nemen'... Wanneer ik afgestudeerd ben zal ik dit nog meer gericht gaan doen en hoe ontzettend moet ik daar nu niet aan denken...

Hoe zal ik me straks voelen zonder baarmoeder? Voel ik me dan nog wel vrouw? zal er wat veranderen? en wat dan precies? Is daar wat aan te doen? Een hoop vragen die ik maar opschrijf  voor het gesprek vrijdag (al verwacht ik een 'ja dat is bij iedereen anders antwoord') Hoe zal ik ermee gaan dealen, in december wilden we gaan samen wonen en bedachten we wiens kenmerken het kindje zou hebben, over een week heb ik geen baarmoeder meer...

Het weekendje weg, we zouden vieren dat ik n maand overal vanaf zou zijn, dat hoogst waarschijnlijk niet door kan gaan, het is een pittige operatie 3 dagen ervoor, dag wandelweekendje op de Posbank. we hopen dat we er iemand anders blij mee kunnen maken...

Moet met mijn studiemaatje nog een rapport afronden,zo blij dat ik al zoveel gedaan heb,gaat me toch niet gebeuren dat dat volgend jaar helemaal opnieuw moet. Stage waar ik op gesprek mocht komen en waar ik graag stage zou lopen afzeggen 'wat moet ik zeggen??' gewoon eerlijk zijn denk ik maar betreffende de operatie.. Hoop zo dat ze me over een paar weken nog een kans geven om op gesprek te komen (ik weet hoeveel mensen er op zoek zijn naar een stage en dit is een bedrijf waar ik mezelf ook nog zie groeien, i.p.v.alleen maar kansloos de uurtjes draaien)... Maal-maal-maal...

vragen zijn nooit dom maar soms.. 
Vroeg weer wakker, we hadden nog teksten voor t-shirtjes gezocht,om te voorkomen dat ze weer met me wilden praten ... wat kan een mens toch opknappen van een beetjesarcasme... ben zelf nog even verder gaan
zoeken,er zijn blijkbaar nog  mensen met dezelfde gevoelens... en ook t.o.v. het geluid van een infuus dat klaar is/vastloopt ~aaaagh~ (maar die bewaar ik voor de opnameblog ;-) Dat geluid hoop ik over een week heel lang niet meer te horen... ~allergie ontwikkelt~

Krijg van een vriend en lotgenoot ophet moment dat ik mijn blog bijwerk een mooie link ♥  dankje...ook voor je fijne ingesproken berichtjes.. die heb ik bewaard voor onder naar het ziekenhuis wandelen, dat  loopt zoveel lichter...
Of dat ze dat tegen je zeggen/appen/mailen wanneer de situatie ingewikkeld voelt... En ja ik krijg verschrikkelijk veel kaartjes en andere dingen en die doen me echt heel goed, maar deze uitspraken zijn zó herkenbaar... De teksten bij de omschrijving van de kaartjes op haar eigen site vind je hier ...

fijne vervangingen voor ~sterkte~ ~het komt goed~ ~ ik stuur je goede vibes~ en al die dingen waar ik het eerder over had, goed bedoeld I know, maar het voelt ook alsof je positief moet zijn en denken en soms voel je dat gewoon niet zo en wil je je liever ook niet slecht voelen omdat dat even niet lukt.

Ik vind het trouwens best spannend een 'MRI' een uur stil liggen, herrie, wat zal er uit komen? heb wel aan een cd-tje gedacht..

Mail van het ziekenhuis, dinsdag word ik weer opgenomen en woensdag gaan ze opereren.... moet me een pakket papierwerk invullen, daar kunnen ze qua bureaucratie bij de overheid nog wat van leren *oinkepoink*  (staat waarschijnlijk allemaal al in hun computertjes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten